نقش کشیش بیمار در قرآن سوزی بحرین چیست؟
قرآن و عترت دانشگاه کردستان
ترويج فرهنگ قرآني
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 20:30 ::  نويسنده : مرتضي يزداني

تری جونز، کشیش تندروی آمریکایی با آتش زدن قرآن کریم در آمریکا در سال گذشته موجی از خشم و اعتراضات را کشورهای مختلف اسلامی به پا کرد، از جمله در کشور ایران هم اعتراضات گسترده ای بر پا شد.

به گزارش جهان اما این کشیش تندرو در سال جدید هم بار دیگر اقدام به آتش زدن قرآن کرد و فضای رسانه ای جهان را بار دیگر به سمت خودش معطوف کرد.

حتی شبکه ی معلوم الحال استعمار پیر، بی بی سی، به قلم فردی معلوم الحال تر، اکبر گنجی، به نقد حرکات تری جونز می پردازد(و البته از فرصت استفاده کرده و دوباره بعضی اعتقادات اسلامی را به سخره گرفت).

مجموع این اتفاقات می شود موج تظاهرات مردمی در افغانستان و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی افغان در این اعتراض! و اینکه اوباما و کرزای چند بار با هم صحبت کرده اند که تندروی بد است و محکوم است!

اما در این بین امریکایی ها سودی بردند که با سابقه ای که از آنها موجود است باید احتمال با برنامه ریزی قبلی بودن برنامه را زیاد دانست!

در حالی که لشگر سعودی وارد خاک بحرین شده است و مساجد تخریب میشوند و به آتش کشیده می شوند و در این بین تعداد بسیاری از قرآن ها در آتش کفر آل شیطانی سعود می سوزد، دم از کسی در جهان اسلام بر نمی اید و بی بی سی هم در محکومیت آن مطلب نمی نویسد.

در این سناریو است که دشمن خودش قرآن آتش می زند و خودش هم در محکومیت آن صحبت می کند تا افکار عمومی مردم را از پشت پرده ی حضورش در بحرین به یک کشیش دیوانه منحرف کند تا در بحرین قرآن و مسجد و مسلمان را با هم آتش بزند و دم از کسی بلند نشود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قرآن و عترت و آدرس mortezauok89.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 2759
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1